poniedziałek, 26 lutego 2018

K.A. Linde "Spróbujmy jeszcze raz" (Mrs Wright tom 3)




Długo czekałam na tą część i wreszcie się doczekałam. Dla mnie to była najlepsza część tej serii. W miarę jedzenia apetyt rośnie i dla mnie właśnie taka była ta seria. Z każdą kolejną częścią było tylko lepiej, a to naprawdę rzadko spotykane. 


"Bardzo życiowa historia, o karierze, rodzinie, miłości, przyjaźni i wrogach.

Przez sześć tygodni kochaliśmy się z Austinem Wrightem do szaleństwa i pozostało mi po tym jedynie złamane serce.

Nie mogę mu ufać. Już nie mogę mu oddać ani ciała, ani serca. Jednak minęły dwa lata, a ja nadal go łaknę jak narkoman działki.

Kiedy ostatnio spróbowaliśmy, niemal mnie to zniszczyło. Wiem, że powinnam uciec, nie oglądając się za siebie. Ale jego ciemne oczy i zabójczy uśmiech przenikają mi duszę. Jego dotyk mnie rozpala. A wiadomo, co się dzieje, gdy podpalić benzynę. Ktoś musi spłonąć.

Druga próba może zniszczyć nas oboje.

Przecież wszyscy wiedzą, że brnięcie w te same błędy szczęścia nie przynosi."


Trójka braci, trzy kobiety i trzy różne historie. Wszystkie bardzo mi się podobały. Jensen - facet, który związał się z "dziewczyną swojego brata", London, który postanowił dokonać "dobrego wyboru" pomiędzy swoją żoną, a Heidi, no i Autstin, wolny bóg, robiący co tylko chce, który postanowił "spróbować jeszcze raz" z Julią.


Julia to dziewczyna inteligentna, piękna, zabawna i pragnąca miłości. Nie miała życia usłanego różami. W zasadzie jej życie było do bani. Wiedziała natomiast, że nie może się ponownie sparzyć. Wiedziała, że nie może zaufać Austinowi, gdyż ten facet to chodzące zło. Jednak jak można zmusić swoje serce żeby nie biło jak szalone gdy widzi tego mężczyznę? No własnie... rozum podpowiada jej, że nic dobrego z tego nie wyniknie, a serce to co innego. 

Dla Austina Julia była kolejnym wyzwaniem. Wiedział, że ona jest jego. Miał swoje przerośnięte ego, doskonale zdawał sobie sprawę z tego jak działa na nią i to wykorzystywał. Gdy tylko uświadomił sobie, że Julia nie jest kolejnym wyzwaniem musiał udowodnić jej, że się zmienił - tym samym musiał przestać pić. Nie docierało do niego, że jest uzależniony, gdy pił czuł się naprawdę sobą i ciężko było mu rzucić coś, co towarzyszyło mu od wielu lat. Ale czy Julia warta jest takiego poświęcenia? Czy można zrezygnować z nałogu dla ukochanej osoby? A co jeśli zgubny nałóg doprowadzi do tragedii? 

W tej książce znajdziecie wszystkie odpowiedzi. 

Z uzależnieniem Austina walczymy od pierwszej części, tam poznajemy tego mężczyznę jako wolnego, beztroskiego faceta, który ma wszystko na wyciągnięcie ręki. Jensen i London byli odpowiedzialnymi facetami, którzy mieli rodzinną firmę, pracowali i byli przede wszystkim dojrzali (na swój sposób :P). Austin to facet, który doczekał się swojej części i uwierzcie mi warto było. Bardzo cieszę się, że mogłam zobaczyć jego drogę do wyjścia na prostą. Uzależnienie od alkoholu to nie jest prosty temat, jednak autorka go dźwignęła i jestem pod wielkim wrażeniem wrażeniem. Dla Julii zetknięcie się z tym problemem również nie było łatwe. Cieszę się, że autorka przedstawiła ją jako wytrwałą i wyrozumiałą osobę. 

Szkoda, że zakończyła się seria Mrs Wright. Polubiłam wszystkich braci i cieszę się, że mogłam spędzić czas z tymi książkami. Bardzo podobało mi się, że każda część jest zupełnie inna, a jednak w tle cały czas pojawiają się bohaterowie z poprzednich część. 

Na koniec pragnę dodać, że ta seria jest naprawdę niesamowita, a dodatkowym plusem są przecudowne okładki, które na pewno zachęcają czytelników do sięgnięcia po te książki. Na pewno te powieści zapadną mi w pamięci i mam nadzieje, że kolejne książki tej autorki będą równie dobre. 

Moja ocena: 8/10


Za możliwość przeczytania i zrecenzowania dziękuję wydawnictwu:






3 komentarze:

  1. Czytałam do tej pory część pierwszą, ale z chęcią nadrobię kolejne dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja póki co mam za sobą tylko pierwszą część i szczerze mówiąc, to byłam zawiedziona i oceniłam ją na 5/10 :( Dobrą stroną jest jednak to, że nie zniechęciłam się do autorki i mam w planach przeczytać kolejne dwa tomy. Szczególnie, że każdy opowiada historię kolejnego brata, więc mam nadzieję, że będzie lepiej niż w części pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam całą serię, zwłaszcza, że jak się przeczyta całość to wtedy ukazuje się obraz całej tej historii, która jest naprawdę świetna.

      Usuń