piątek, 24 listopada 2017

KONKURS!! KONKURS!!! KONKURS!!


W związku z tym, że zbliżają się święta i Mikołajki ogłaszam konkurs!!
Do wygrania jest książka K.A. Linde 
"Dziewczyna mojego brata" 

Aby wziąć udział w konkursie należy:
- zgłosić się w komentarzu - tylko na blogu 
- polubić mojego fanpage'a oraz Wydawnictwa Burda 
- obserwować mojego bloga 

Bardzo byłoby miło gdybyście zaprosili również znajomych :) 

Konkurs trwa od 24/11/2017 do 01/12/2017 do godz. 23.59 


Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga "Między Wersami"
2. Konkurs trwa od  24.11.2017 do 01.12.2017 do godz. 23.59,
3. Nagrodę wysyłam za pośrednictwem poczty polskiej 
4. Nie wysyłam nagrody za granicę
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu
6. Zwycięzca ma 3 dni od dnia ogłoszenia na przesłanie adresu do wysyłki
7. Pozostawienie komentarza oznacza akceptację regulaminu.


Książka na konkurs przeznaczona została od Wydawnictwa Burda

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tej książce, to zapraszam Was do mojej recenzji :) 

19 komentarzy:

  1. Z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam sie cudnie by było moc wygrac tak super ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przeczytałabym tę książkę, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się z przyjemnością, ponieważ już od jakiegoś czasu marzy mi się ta książka i postanowiłam spróbować swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się Beata Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę już czytałam, zatem powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również popróbuję szczęścia :)Na fb jako Katarzyna KejtTerr

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę do gry �� Zapraszam Irena Arciszewska, Małgorzata Buluk i Izabela Janas ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się �� Z przyjemnością wezmę udział w konkursie , może szczęście się do mnie uśmiechnie . Bardzo lubię czytać takie książki, tym bardziej będzie mi miło mieć ją u siebie w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Postanowiłam spróbować szczęścia, planowałam kupić tę książkę na święta, a cudownie było by ją porostu wygrać

    OdpowiedzUsuń